Ministarstvo prosvjete i nauke raspisuje
NAKNADNI KONKURS ZA UPIS UČENIKA U I RAZRED SREDNJIH ŠKOLA U CRNOJ GORI ZA ŠKOLSKU 2010/2011. GODINU
Na osnovu člana
12, stav 2 Zakona o stručnom obrazovanju ("Službeni list RCG", br.
64/02 i 49/07) i na osnovu člana 15 Zakona o gimnaziji ("Službeni list
RCG", br. 64/02 i 49/07), Ministarstvo prosvjete i nauke raspisuje
NAKNADNI KONKURS
ZA UPIS UČENIKA U I
RAZRED SREDNJIH ŠKOLA U
CRNOJ GORI ZA ŠKOLSKU
2010/2011. GODINU
OPŠTI USLOVI
Na Konkurs za upis u I razred prijavljuju se kandidati koji
su završili osnovnu školu i koji u vrijeme podnošenja prijave nijesu stariji od
17 godina. Izuzetno, u srednju stručnu školu mogu da se upišu i lica do 18
godina, uz odobrenje nastavničkog vijeća škole.
Kandidati za upis u I razred
podnose sljedeća dokumenta:
1. Prijavu na Konkurs. Na osnovu člana 13
Zakona o administrativnim taksama ("Službeni list RCG", br. 55/03)
kandidati za upis su oslobođeni od plaćanja administrativne takse;
2. Originalna svjedočanstva posljednja tri
razreda osnovne škole;
3. Izvod iz matične knjige rođenih.
Prijava na Konkurs podnosi se školi 16, 17, 18, 19. i 20. avgusta 2010. godine.
Rang-lista
kandidata za upis u školu objavljuje se na oglasnoj tabli škole najkasnije do
24. avgusta 2010. godine.
Prijava za upis
učenika će se podnositi školi 25, 26. i 27. avgusta 2010. godine.
KRITERIJUMI ZA UPIS
I Kriterijumi za upis učenika
u I razred gimnazije
Upis učenika u I razred gimnazije, u slučaju kad je broj
prijavljenih kandidata za upis veći od broja traženog Konkursom, vrši se na
osnovu Pravilnika o načinu, postupku i vrednovanju kriterijuma za upis učenika
u gimnaziju (»Službeni list RCG«, br. 21/05, od 5. IV 2005. godine).
Kriterijumi za upis učenika u I razred gimnazije, na osnovu
kojih se utvrđuje redosljed za upis, jesu:
1. opšti uspjeh u posljednja tri razreda
osnovne škole;
2. uspjeh iz maternjeg jezika, matematike
i dva predmeta od značaja za dalje školovanje u posljednja tri razreda osnovne
škole;
3. rezultati sa takmičenja, odnosno
osvojene nagrade i priznanja.
Vrednovanje opšteg uspjeha
Opšti uspjeh u posljednja tri
razreda osnovne škole iskazuje se brojem bodova tako što se saberu srednje
ocjene opšteg uspjeha u posljednja tri
razreda i pomnože sa brojem tri (3).
Ukupan broj bodova zaokružuje se na
dvije decimale.
Vrednovanje uspjeha iz predmeta
Uspjeh iz maternjeg jezika,
matematike i dva predmeta od značaja za dalje školovanje u posljednja tri
razreda osnovne škole vrednuje se tako što se pojedinačne ocjene iz tih
predmeta saberu i njihov zbir podijeli sa brojem dva (2).
Predmeti od značaja za dalje
školovanje pri upisu učenika u I razred opšte gimnazije su sljedeći: strani
jezik i fizika.
Napomena:
Za opštu gimnaziju vrednuje se uspjeh iz onog stranog jezika iz kojeg je učenik
postigao bolji uspjeh.
Vrednovanje rezultata na takmičenju i priznanja
Vrednuju se rezultati učenika osnovne škole postignuti na pojedinačnom
takmičenju iz nastavnih predmeta, tako što se kandidatu koji u posljednjem
razredu osnovne škole osvoji jedno od prva tri mjesta dodjeljuju sljedeći
bodovi:
1.
Međunarodno takmičenje: I
mjesto – 18 bodova; II mjesto – 16 bodova; III mjesto – 13 bodova;
2.
Državno takmičenje: I
mjesto – 12 bodova; II mjesto – 10 bodova; III mjesto – 7 bodova.
U slučaju kada kandidat iz jednog predmeta osvoji
pojedinačna mjesta na više nivoa takmičenja uzima se u obzir najbolji ostvareni
rezultat, odnosno najveći broj bodova osvojen na jednom nivou takmičenja.
U
slučaju kada kandidat iz dva ili više predmeta osvoji po jedno ili više
pojedinačnih mjesta, bodovi iz svih predmeta sabiraju se po nivoima takmičenja,
pri čemu se uzima u obzir najbolji ostvareni rezultat, odnosno najveći broj
bodova osvojen na jednom nivou takmičenja.
Državno
priznanje Diploma »Luča« vrednuje se sa 12 bodova.
Rangiranje kandidata za upis
Kandidati za upis u gimnaziju rangiraju se prema
ukupnom broju bodova ostvarenom po svim osnovama koje se vrednuju za upis, na
jedinstvenoj rang-listi.
Kada
više kandidata ostvari isti broj bodova, prednost u rangiranju imaju kandidati
koji su osvojili veći broj bodova:
1.
po osnovu opšteg uspjeha
u posljednja tri razreda osnovne škole;
2.
po osnovu ocjena iz
predmeta koji se vrednuju za upis.
Komisija za upis utvrđuje rang-listu kandidata u
roku od sedam dana od dana isteka roka za podnošenje prijava za upis u
gimnaziju.
Utvrđena
rang-lista objavljuje se na oglasnoj tabli u prostorijama gimnazije.
Pravna pouka:
Na
utvrdjenu rang-listu kandidat za upis ili njegov roditelj mogu podnijeti
prigovor nastavničkom vijeću gimnazije u roku od tri dana od dana objavljivanja
rang-liste na oglasnoj tabli. Odluka nastavničkog vijeća je konačna.
II Kriterijumi za upis učenika u I
razred srednjih stručnih škola
Redosljed za upis učenika u I razred srednjih stručnih škola
određuje se na osnovu Pravilnika o načinu, postupku i vrednovanju kriterijuma
za upis učenika u stručnu školu (»Službeni list RCG«, br. 21/05, od 5. IV 2005.
godine).
Način, postupak i vrednovanje kriterijuma za upis učenika u
srednju stručnu školu, u trogodišnjem ili četvorogodišnjem trajanju, u slučaju
kad je broj prijavljenih kandidata za upis veći od broja traženog Konkursom,
vrši se na način propisan ovim Pravilnikom.
Provjera posebne nadarenosti i psihofizičke sposobnosti za
upis vrši se u skladu sa Pravilnikom.
Sadržaj provjere posebne nadarenosti i psihofizičke
sposobnosti utvrdjen je obrazovnim programom, a postignuti uspjeh se vrednuje
na način propisan ovim Pravilnikom.
Kriterijumi za upis učenika u I razred srednje stručne
škole, na osnovu kojih se utvrdjuje redosljed za upis, jesu:
1. opšti uspjeh u posljednja tri razreda
osnovne škole;
2. posebna nadarenost odnosno umješnost od
značaja za sticanje obrazovanja.
Vrednovanje opšteg uspjeha
Opšti uspjeh u posljednja tri razreda osnovne škole iskazuje se brojem
bodova tako što se saberu srednje ocjene opšteg uspjeha u posljednja tri
razreda i pomnože sa brojem tri (3). Ukupan broj bodova zaokružuje se na dvije
decimale.
Vrednovanje posebne nadarenosti
odnosno umješnosti
Posebna nadarenost odnosno umješnost pri upisu u srednju stručnu školu
vrednuje se kroz uspjeh iz dva predmeta od značaja za sticanje obrazovanja u
zadnja dva razreda osnovne škole tako što se ocjena odličan (5) vrednuje sa 11
bodova, ocjena vrlo dobar (4) vrednuje se sa 8 bodova, ocjena dobar (3)
vrednuje se sa 5 bodova i ocjena dovoljan (2)
vrednuje se sa dva boda.
Predmeti od značaja za sticanje stepena stručnog obrazovanja u srednjim
stručnim školama su sljedeći:
Područje rada: IV stepen III stepen
-
mašinstvo i obrada metala
matematika i fizika matematika i
tehničko obraz.
-
saobraćaj matematika i fizika matematika i tehničko obraz.
-
elektrotehnika matematika i
fizika matematika i tehničko obraz.
-
geodezija i gradjevinarstvo
matematika i fizika matematika i
tehničko obraz.
-
geologija,
rudarstvo i metalurgija hemija i
fizika hemija i tehničko obraz.
-
hemija,
nemetali i grafičarstvo hemija i
fizika hemija i tehničko obraz.
-
tekstilstvo i
kožarstvo hemija i
fizika hemija i tehničko obraz.
-
poljoprivreda,
veterina,
proizvodnja i prerada hrane biologija
i hemija biologija i hemija
-
šumarstvo biologija
i hemija biologija i hemija
-
zdravstvo,
farmacija i
socijalna zaštita biologija
i hemija
-
ekonomija, pravo, administracija maternji
jezik i
prvi strani jezik
- turizam,
ugostiteljstvo i trgovina maternji
jezik i maternji jezik i
prvi strani jezik
prvi strani jezik
- lične
usluge
hemija i likovno vaspitanje
III
Umjetničke škole
Za upis u stručne umjetničke škole (srednja muzička i srednja likovna
škola), umjesto vrednovanja iz dva predmeta od značaja za sticanje obrazovanja
u zadnja dva razreda osnovne škole, vrednuje se posebna nadarenost i psihofizičke
sposobnosti.
Posebna nadarenost i psihofizičke sposobnosti vrednuju se tako što se
pokazana posebna nadarenost i psihofizičke sposobnosti ocjenjuju opštim
uspjehom: nedovoljan (1) vrednuje se sa 0 bodova, dovoljan (2) vrednuje se sa
10 bodova, dobar (3) vrednuje se sa 22 boda, vrlo dobar (4) vrednuje se sa 34
boda i odličan (5) koji se vrednuje sa 46 bodova.
Kandidat koji ima najmanje 10 bodova na provjeri posebne nadarenosti i
psihofizičke sposobnosti stiče pravo na upis, odnosno rangiranje saglasno
Pravilniku.
Opšti uspjeh u posljednja tri razreda osnovne škole vrednuje se na isti
način kao u drugim stručnim školama.
Rangiranje kandidata za upis
Kandidati za upis u srednju stručnu
školu rangiraju se prema ukupnom broju bodova ostvareni po svim osnovama koje
se vrednuju za upis na jedinstvenoj rang-listi.
Kada više kandidata ostvari isti
broj bodova, prednost u rangiranju imaju kandidati koji su osvojili veći broj
bodova po osnovu:
1. opšteg uspjeha u posljednja tri razreda
osnovne škole;
2. posebne nadarenosti odnosno umješnosti.
Pod jednakim uslovima
dobitnici Diplome »Luča« imaju pravo prvenstva upisa u I razred stručne škole.
Komisija koju
obrazuje direktor škole utvrđuje rang-listu kandidata u roku koji je predviđen
ovim Konkursom.
Utvrđena rang-lista
objavljuje sa na oglasnoj tabli u prostorijama škole.
Pravo na
prigovor
Na utvrđenu
rang-listu, kandidat za upis ili njegov roditelj mogu podnijeti prigovor nastavničkom
vijeću škole u roku od tri dana od dana objavljivanja rang-liste na oglasnoj
tabli.
Po prigovoru,
nastavničko vijeće je dužno da odluči u roku od tri dana od dana podnošenja
prigovora.
Odluka nastavničkog vijeća je konačna.
1.
JU Srednja mješovita škola Andrijevica
1) Opšta gimnazija 10
učenika
Područje rada: poljoprivreda, proizvodnja i
prerada hrane
Obrazovni
profili IV stepena
1) Veterinarski
tehničar / Prehrambeni tehničar 7+ 2učenika
Područje rada:
mašinstvo i obrada metala
Obrazovni
profil IV stepena
1) Mašinski
tehničar za energetiku 30 učenika
2.
JU Srednja poljoprivredna škola Bar
Područje rada: poljoprivreda, proizvodnja, i prerada hrane
Obrazovni
profili IV stepena
1) Poljoprivredni
tehničar 13 učenika
2) Veterinarski tehničar 20 učenika
3) Prehrambeni
tehničar 16 učenika
4) Tehničar hortikulture 29 učenika
Područje rada: Saobraćaj
Obrazovni
profil IV stepena
1) Kadet brodomašinske struke 10 učenika
3.
JU Srednja ekonomsko-ugostiteljska škola Bar
Područje rada: turizam,
ugostiteljstvo, trgovina
Obrazovni
profil III stepena
1) Konobar 12 učenika
4. JU Srednja škola “Vukadin Vukadinović” Berane
Područje rada: mašinstvo i
obrada metala
Obrazovni profili III stepena
1) Automehaničar / Instalater sanitarnih
uređaja, grijanja i klimatizacije
9+12 učenika
Područje rada: šumarstvo i
obrada drveta
Obrazovni profili IV stepena
1)
Šumarski tehničar / Tehničar drvoprerade 12+11 učenika
Obrazovni profili III stepena
1) Stolar / Operater u primarnoj
preradi drveta 15+15
učenika
Područje rada: trgovina,
ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni profil IV stepena
1) Turistički
tehničar 8 učenika
Obrazovni
profil III stepena
1) Konobar 9 učenika
Područje rada: ekonomija,
pravo, administracija
Obrazovni
profili IV stepena
1) Ekonomski tehničar 10 učenika
2) Pravno-administrativni tehničar 11 učenika
Područno odjeljenje Petnjica
Područje rada: ekonomija,
pravo, administracija
Obrazovni
profil IV stepena
1) Tehničar marketinga i trgovine 18 učenika
Područje rada: mašinstvo i
obrada metala
Obrazovni
profili III stepena
1) Automehaničar / Instalater sanitarnih uredjaja, grijanja i
klimatizacije 12+13 učenika
Područje
rada: poljoprivreda, proizvodnja i prerada hrane
Obrazovni profili IV stepena
1) Poljoprivredni
tehničar / Veterinarski tehničar 10 +1 učenik
5. JU Srednja stručna škola Berane
Područje rada: elektrotehnika
Obrazovni
profili IV stepena
1) Elektrotehničar
energetike
13 učenika
2) Elektrotehničar
telekomunikacija 30
učenika
Obrazovni
profili III stepena
1) Elektroinstalater / Autoelektričar 15+15 učenika
Područje rada: lične usluge
Obrazovni
profil III stepena
1) Frizer 10
učenika
Područje rada: geodezija,
građevinarstvo
Obrazovni
profil IV stepena
1) Građevinski tehničar 10 učenika
6. JU Srednja medicinska škola “Dr
Branko Zogović” Berane
Područje rada:
zdravstvo, farmacija, socijalna zaštita
Obrazovni profil IV stepena
1)
Zdravstveni tehničar 30 učenika
7. JU Srednja
stručna škola Bijelo Polje
Područje rada: mašinstvo i
obrada metala
Obrazovni
profil III stepena
1)
Instalater sanitarnih uređaja, grijanja
i klimatizacije
14 učenika
Područje rada: trgovina,
ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni
profili III stepena
1) Kuvar / Konobar 15+15 učenika
8. JU Srednja elektro-ekonomska škola Bijelo Polje
Područje rada:
elektrotehnika
Obrazovni
profili III stepena
1) Elektroinstalater/Monter
telekomunikacionih sistema
7+7učenika
9. JU Srednja mješovita
škola “Danilo Kiš” Budva
Područje rada: trgovina,
ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni
profili IV stepena
1) Tehničar
kulinarstva 17 učenika
2) Tehničar usluživanja 18 učenika
Obrazovni
profili III stepena
1) Konobar/Kuvar 15+15 učenika
10. JU Srednja mješovita
škola “17. septembar” Žabljak
1) Opšta
gimnazija 9 učenika
Područje rada: trgovina,
ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni
profili IV stepena
1) Tehničar
kulinarstva/Tehničar
usluživanja 12+1 učenik
11. JU Srednja mješovita škola “Braća Selić” Kolašin
1)
Opšta gimnazija 11 učenika
Područje rada: trgovina,
ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni
profili IVstepena
1) Tehničar kulinarstva 20 učenika
2) Tehničar usluživanja 22 učenika
12. JU Škola za osnovno i srednje muzičko
obrazovanje „Vida Matjan“ Kotor
Područje rada: kultura,
umjetnost i javno informisanje
Obrazovni
profili IV stepena
1) Muzički izvođač - trubač 2
učenika
2) Muzički izvođač - kontrabasista
1 učenik
3) Muzički izvođač - klavirista 2 učenika
4) Muzički izvođač -
gitarista
2 učenika
5) Muzički izvođač -
violinista
1 učenik
6) Muzički izvođač -
klarinetista
1 učenik
7) Solo pjevač 1 učenik
8) Muzički
saradnik
5 učenika
9) Muzički
izvođač - violončelista 1
učenik
10) Muzički izvođač - harmonikaš 2
učenika
11) Muzički
izvođač - saksofonista
1 učenik
12) Muzički izvođač - tromblonista 1 učenik
13) Muzički izvođač - hornista 1 učenik
13. JU Srednja mješovita škola “Vuksan Đukić” Mojkovac
1) Opšta
gimnazija 15
učenika
Područje rada: trgovina,
ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni
profil IV stepena
1) Tehničar
usluživanja 6 učenika
Područje rada: poljoprivreda,
proizvodnja i prerada hrane
Obrazovni
profil IV stepena
1)
Poljoprivredni tehničar 6 učenika
Područje rada: lične usluge
Obrazovni
profil III stepena
1) Frizer 21 učenik
14. JU Srednja
stručna škola Nikšić
Područje
rada: elektrotehnika
Obrazovni
profil IV stepena
1)
Elektrotehničar elektronike 23 učenika
Obrazovni
profil III stepena
1)
Elektroinstalater 30 učenika
15. JU Prva srednja stručna
škola Nikšić
Područje rada: mašinstvo i
obrada metala
Obrazovni
profili III stepena
1)
Bravar / Zavarivač 9+12 učenika
2) Limar-autolimar 5 učenika
Obrazovni
profil III stepena
1) Vozač motornog vozila 24 učenika
Područje rada: geodezija i građevinarstvo
Obrazovni
profili III stepena
1)
Tesar / Armirač-betonirac 14+15 učenika
16. JU Ekonomsko-ugostiteljska škola Nikšić
Područje rada: trgovina,
ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni
profil III stepena
1) Konobar 10 učenika
17. JU Srednja mješovita
škola “Bećo Bašić” Plav
Područje
rada: mašinstvo i obrada metala
Obrazovni
profil IV stepena
1) Automehatroničar 10 učenika
Područje rada: lične usluge
Obrazovni profil III stepena
1) Frizer
19 učenika
18. JU Obrazovni centar Plužine
1) Opšta gimnazija 17 učenika
Područje rada: trgovina, ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni
profil IV stepena
1)
Turistički tehničar 4 učenika
19. JU Srednja stručna škola
Pljevlja
Područje rada:
elektrotehnika
Obrazovni
profil IV stepena
1) Elektrotehničar energetike 6 učenika
Obrazovni profil III stepena
1) Elektroinstalater 28 učenika
Područje rada:
mašinstvo i obrada metala
Obrazovni profili IV stepena
1) Tehničar za
kompjutersko upravljanje i konstruisanje 2 učenika
2) Automehatroničar 5 učenika
Područje rada:
saobraćaj
Obrazovni profil III stepena
1)
Vozač motornog vozila 17 učenika
Područje rada: trgovina,
ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni
profil IV stepena
1) Tehničar prodaje 6 učenika
Obrazovni profili III stepena
1)
Konobar / Kuvar
14+1 učenik
20. JU Srednja
građevinsko-geodetska
škola “Inž. Marko Radević” Podgorica
Područje
rada: geodezija i građevinarstvo
Obrazovni
profili IV stepena
1) Građevinski tehničar 47 učenika
2) Građevinski
tehničar za visokogradnju 13 učenika
3) Geodetski
tehničar-geometar
5 učenika
4) Arhitektonski tehničar 13 učenika
5) Dizajner enterijera
7 učenika
Obrazovni profili III stepena
1) Keramičar
22 učenika
2) Monter suve gradnje/Instalater
u građevinarstvu
10+14 učenika
3) Zidar/Tesar 15+15 učenika
21. JU Srednja stručna škola “Ivan Uskoković” Podgorica
Područje rada: mašinstvo i obrada
metala
Obrazovni profil IV stepena
1) Tehničar za kompjutersko
konstruisanje i upravljanje
45 učenika
2) Mašinski tehničar za
energetiku 55 učenika
Obrazovni
profili III stepena
1)
Automehaničar / Limar-autolimar 13 učenika
2) Zavarivač/Instalater sanitarnih
uređaja, grijanja i klimatizacije
15 + 9
učenika
Područje
rada: saobraćaj
Obrazovni
profili IV stepena
1) Tehničar vuče /
Tehničar tehničko-kolske djelatnosti 9 učenika
2) Saobraćajno-transportni
tehničar 5 učenika
3)
Špeditersko-agencijski i carinski tehničar 30
učenika
Obrazovni profil III stepena
1)
Vozač motornog vozila 18 učenika
22. JU Srednja stručna škola “Spasoje Raspopović” Podgorica
Područje
rada: hemija, nemetali, grafičarstvo
Obrazovni profili IV stepena
1) Hemijsko-tehnološki
tehničar 28 učenika
2) Hemijski
laborant 21 učenik
3) Grafički tehničar 12 učenika
Područje rada:
geologija, rudarstvo, metalurgija
Obrazovni profil IV stepena
1) Tehničar industrije
aluminijuma 23 učenika
Obrazovni profili III stepena
1)
Obradjivač plemenitih metala 15+13
učenika
/Izrađivač hemijskih
proizvoda
Područje rada:
tekstilstvo i kožarstvo
Obrazovni profil IV stepena
1)
Konfekcijski tehničar 19
učenika
Područje rada: poljoprivreda,
proizvodnja i prerada hrane
Obrazovni profili IV stepena
1)
Prehrambeni tehničar
19 učenika
2)
Poljoprivredni tehničar 23 učenika
3) Tehničar
hortikulture 26 učenika
Obrazovni profil III stepena
1) Pekar 22 učenika
23. JU Umjetnička škola osnovnog, srednjeg muzičkog i
baletskog obrazovanja “Vasa Pavić” Podgorica
Područje rada: kultura,
umjetnost, javno informisanje
Obrazovni
profili IV stepena
1)
Baletski igrač 3 učenika
2) Muzički
izvođač - kontrabasista 1 učenik
3) Muzički
izvođač - flautista 1 učenika
4) Muzički
izvođač - violista 2 učenika
5)
Muzički izvođač -
violinista 3 učenika
6)
Muzički izvođač -
violončelista 1 učenik
7)
Muzički izvođač - gitarista 1
učenik
8)
Muzički izvođač - klarinetista 2
učenika
9) Muzički izvođač - oboista 2 učenika
10) Muzički izvođač - trubač 2
učenika
11) Muzički izvođač - hornista 2
učenika
12) Muzički izvođač - fagotista 2
učenika
13)
Muzički saradnik 4
učenika
24. JU Umjetnička škola osnovnog
i srednjeg muzičkog obrazovanja za talente “Andre
Navara” Podgorica
Područje
rada: kultura, umjetnost, javno informisanje
Obrazovni profili IV stepena
1) Muzički
izvođač - violinista 3
učenika 2)
Muzički izvođač - violista 2 učenika
3)
Muzički izvođač - violončelista 2 učenika
4)
Muzički izvođač - klavirista 2 učenika 5) Muzički
izvođač - kontrabasista 2 učenika
6) Muzički izvođač - flautista 2
učenika
7) Muzički izvođač - harmonikaš 1
učenik
8) Solo pjevač 1 učenik
25. JU Stručna stručna škola Rožaje
Područje rada: mašinstvo i
obrada metala
Obrazovni
profil IV stepena
1)
Mašinski tehničar za energetiku 15
učenika
Obrazovni
profili III stepena
1)
Automehaničar / Instalater sanitarnih uređaja, grijanja i
klimatizacije
9 + 9 učenika
Područje
rada: trgovina, ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni
profil III stepena
1) Tehničar
prodaje 12 učenika
Obrazovni
profili III stepena
1) Konobar/Kuvar 13+14 učenika
Područje rada: šumarstvo i obrada drveta
Obrazovni profil IV stepena
1) Tehničar
drvoprerade
26 učenika
26. JU Srednja mješovita škola
“Mladost” Tivat
Područje rada: mašinstvo i
obrada metala
Obrazovni
profil III stepena
1) Limar-autolimar
15 učenika
Područje rada: elektrotehnika
Obrazovni profil IV stepena
1) Elektrotehničar
za rashladne i termičke uređaje 30 učenika
Obrazovni
profil III stepena
1) Elektroinstalater / Autoelektričar 10+15 učenika
27. JU Gimnazija “25. maj” Tuzi
1) Opšta gimnazija (na albanskom jeziku)
11 učenika
28. JU Srednja mješovita škola
“Bratstvo-jedinstvo” Ulcinj
Područje
rada: trgovina, ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni profil IV stepena
1) Turistički
tehničar 6 učenika
Obrazovni profili III stepena
1) Konobar/Kuvar
(na albanskom jeziku) 13+13
učenika
Područje
rada: ekonomija, pravo, administracija
Obrazovni profil IV stepena
1) Ekonomski
tehničar 7 učenika
Područje rada: elektrotehnika
Obrazovni
profil II stepena
1)
Elektroinstalater
24 učenika
2)
Elektroinstalater (na albanskom jeziku)
30 učenika
Područje
rada: geodezija i građevinarstvo
Obrazovni
profili III stepena
1) Zidar / Keramičar 15+15
učenika
Područje rada: mašinstvo i obrada metala
Obrazovni
profil III stepena
1) Bravar (na
albanskom jeziku) 30 učenika
29. JU Srednja mješovita
škola “Ivan Goran
Kovačić” Herceg Novi
1) Opšta
gimnazija 16 učenika
Područje rada:
trgovina, ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni
profili IV stepena
1)
Tehničar usluživanja / Tehničar kulinarstva 12+2
učenika
2) Tehničar
prodaje 10
učenika
Obrazovni profili III stepena
1) Konobar / Kuvar 15+15
učenika
Područje
rada: zdravstvo,
farmacija, socijalna zaštita
Obrazovni
profil IV stepena
1)
Fizioterapeutski tehničar 13
učenika
Područje rada: lične usluge
Obrazovni profil III stepena
1) Frizer 13 učenika
30. JU
Srednja likovna škola “Petar Lubarda” Cetinje
Područje rada: kultura, umjetnost, javno informisanje
Obrazovni
profili IV stepena
1) Likovni saradnik -
slikar 6
učenika
2) Grafički dizajner -
saradnik 3
učenika
31. JU Srednja stručna škola Cetinje
Područje rada:
trgovina, ugostiteljstvo, turizam
Obrazovni profil IV stepena
1) Tehničar prodaje 18
učenika
Obrazovni profili III stepena
1) Kuvar / Konobar 4+14 učenika
Područje rada: ekonomija,
pravo, administracija
Obrazovni profil IV stepena
1)
Ekonomski tehničar 30
učenika
32. JU Obrazovni centar Šavnik
Područje rada:
poljoprivreda, proizvodnja i prerada hrane
Obrazovni profil IV stepena
1) Poljoprivredni tehničar 22 učenika
Napomena
1)
Učenici koji upišu u JU
Obrazovni centar Šavnik, ako žive izvan Šavnika, imaće besplatan smještaj u Đačkom domu u Šavniku.
2)
Škole
ne mogu formirati odjeljenja ukoliko ne postoji minimum broja učenika koji je
predviđen zakonom i Pravilnikom o normativima i standardima za sticanje
sredstava iz javnih prihoda za ustanove koje izvode javno važeće obrazovne
programe (»Službeni list RCG«, br. 73/03).